З досвіду роботи вчителя історії та правознавства Думяк Л. М.
“Використання проектних технологій на уроках історії та правознавства"
Інтенсифікація сучасного викладання у школі відбувається завдяки
застосуванню інтерактивних методик. Широке поширення внаслідок
раціонального поєднання теоретичних знань і практичного застосування для
розв'язання конкретних проблем дійсності в спільній діяльності учнів знайшов
метод проектів
Лариса Миколаївна Думяк впевнена, що використання проектної технології допомагає відчути учням свою спроможність, успішність, комфортність на уроці Сучасна назва проект уже підвищує інтерес учнів до вивчення історії.
Метод проектів має велике значення для розвитку життєвої, соціальної, інформаційної, предметної компетентностей учня.
Основні завдання, які ставить перед собою Лариса Миколаївна, застосовуючи метод проектів:
Метод проектів завжди зорієнтований на самостійну діяльність учнів індивідуальну, парну, групову, яку учні Лариси Миколаївни виконують упродовж певного часу (короткотривалі , довготривалі проекти ).
Розв'язання проблеми, яку ставить перед учасниками проекту Думяк Л. М., вимагає використання різноманітних джерел методів, засобів пошуку, умінь застосовувати знання з різних галузей науки й техніки та творчих галузей.
Обираючи застосування методу проектів при вивченні конкретної теми, розділу історії, Лариса Миколаївна дотримується основних вимог.
Кожний навчальний проект має певну структуру, етапи.
На кожному етапі Лариса Миколаївна надає учасникам проекту необхідні методичні поради. Результативністю використання методу проектів вчителем Думяк Л.М. є те, що учні щороку займають призові місця на II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії. Її учні приймають активну участь в реалізації навчальних та позакласних проектах. Як показують результати моніторингу знань учнів зростає якість навчання з історії і становить більше 50%.