Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 21.11.2024, 21:18

Преображенська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Чаплинської селищної ради
Херсонської області
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 58
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Думяк Л. М.

З досвіду роботи вчителя історії та правознавства Думяк Л. М.

“Використання проектних технологій на уроках історії та правознавства"

    Інтенсифікація сучасного викладання у школі відбувається завдяки

застосуванню інтерактивних методик. Широке поширення внаслідок

раціонального поєднання теоретичних знань і практичного застосування для

розв'язання конкретних проблем дійсності в спільній діяльності учнів знайшов

метод проектів

       Лариса Миколаївна Думяк впевнена, що використання проектної технології допомагає відчути учням свою спроможність, успішність, комфортність на уроці Сучасна назва проект уже підвищує інтерес учнів до вивчення історії.

Метод проектів має велике значення для розвитку життєвої, соціальної, інформаційної, предметної компетентностей учня.

Основні завдання, які ставить перед собою Лариса Миколаївна, застосовуючи метод проектів:

-перевірити та закріпити на практиці теоретичні знання;
-забезпечити продуктивний зв'язок теорії та практики у процесі навчання історії:
-розвивати вміння аналізувати, систематизувати, узагальнювати вивчений
-матеріал;
-здійснювати організовану пошукову, дослідницьку діяльність на підставі спільної праці учнів;
-навчити учнів самостійно працювати з додатковою літературою;
-вчити вмінню самостійно працювати над творчими завданнями;
-підвищувати інтерес учнів до вивчення історії;
-виховувати повагу, вміння працювати в колективі;
-формувати власну життєву позицію .
     Лариса Миколаївна використовує метод проектів як шлях пізнання, як спосіб організації процесу пізнання законів історії. Результат пізнання можна побачити, осмислити, застосувати в реальній практичній діяльності. Щоб досягти такого результату, Лариса Миколаївна вчить своїх вихованців самостійно мислити, знаходити й розв'язувати проблеми, використовуючи з цією метою знання з різних галузей, уміння прогнозувати результати й можливі наслідки різних варіантів розв'язань, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки.
Метод проектів завжди зорієнтований на самостійну діяльність учнів індивідуальну, парну, групову, яку учні Лариси Миколаївни виконують упродовж певного часу (короткотривалі , довготривалі проекти ).
      Розв'язання проблеми, яку ставить перед учасниками проекту Думяк Л. М., вимагає використання різноманітних джерел методів, засобів пошуку, умінь застосовувати знання з різних галузей науки й техніки та творчих галузей. 
Обираючи застосування методу проектів при вивченні конкретної теми, розділу історії, Лариса Миколаївна дотримується основних вимог.
Кожний навчальний проект має певну структуру, етапи.
     На кожному етапі Лариса Миколаївна надає учасникам проекту необхідні методичні поради. Результативністю використання методу проектів вчителем Думяк Л.М. є те, що учні щороку займають призові місця на II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії. Її учні приймають активну участь в реалізації навчальних та позакласних проектах. Як показують результати моніторингу знань учнів зростає якість навчання з історії і становить більше 50%.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz