Тема виховної роботи школи : створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня.
Домінанта виховання: сприяння виробленню особистістю ціннісного ставлення до навколишньої дійсності та самої себе, активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.
Головна мета: становлення морально – духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Основні завдання на 2014 – 2015 навчальний рік:
1. Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та соціальних вимог.
2. Підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу.
3. Забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль.
4. Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом.
5. Розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху.
6. Оптимізація змісту і форм виховного процесу.
7. Збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості.
8. Попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість.
9. Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
3.1. Розвиток колективної творчої діяльності школярів
Проблема шкільного методичного об’єднання класних керівників: «Створення соціалізуючого виховного середовища для становлення світоглядних позицій підростаючого покоління».
Завдання:
1. Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та соціальних вимог.
2. Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей.
3. Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі
4. Розвиток учнівського самоврядування , використання нових форм реалізації виховного потенціалу.
Функції М.О.
-організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
-координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
-планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
-організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
-обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення кращого досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників.
Графік проведення показових годин спілкування
№ п/п |
Дата проведення |
Форма проведення |
Тема показової виховної години |
Хто проводить |
Клас |
Примітка |
1. |
13.10.2014 |
Круглий стіл |
«Людина починається з добра» |
Думяк Вікторія Володимирівна |
6-А |
|
2. |
13.10.2014 |
Тренінг |
«Люби все живе» |
Котовський Євгеній Анатолійович |
5 |
|
3. |
22.09.2014 |
Заняття з елементами тренінгу |
«Міжнародний день миру» |
Васеленко Вікторія Василівна |
6-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
20.10.2014 |
Бесіда |
«Здоров’я та його ознаки» |
Породзинський Микола Петрович |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
27.10.2014 |
Бесіда |
«Життя – це мить, зумій його прожити» |
Думяк Лариса Миколаївна |
10 |
|
6. |
|
Творчі групи |
«Хочу бути щасливою людиною» |
Жилава Ганна Станіславівна |
9 |
|
7. |
08.12.14 |
Усний журнал |
«Україна – наш спільний дім» |
Жилавий Михайло Михайлович |
7 |
|
8. |
03.11.2014 |
Бесіда |
«Культура спілкування з ровесниками» |
Куліш Лілія Іванівна |
11 |
|
9. |
21.04.2015 |
Тренінг |
«Як стати розумною людиною» |
Котовський Євгеній Анатолійович |
5 |
|
10.
|
12.01.2015 |
Усний журнал |
«Живи ,Україно!Живи для краси, для сили, для правди,для волі!» |
Думяк Вікторія Володимирівна |
6-А |
|
11. |
12.01.2015 |
Усний журнал |
«Живи ,Україно!Живи для краси, для сили, для правди,для волі!» |
Васеленко Вікторія Василівна |
6-Б |
|
12. |
12.01.2015 |
Усний журнал |
«Живи ,Україно!Живи для краси, для сили, для правди,для волі!» |
Думяк Лариса Миколаївна |
10 |
|
13. |
24.03.2015 |
Усний журнал |
|
Жилава Ганна Станіславівна |
9 |
|
14. |
11.05.2015 |
Святковий концерт |
«Мамо,простели до сонця рушники» |
Жилавий Михайло Михайлович |
7 |
|
15. |
17.02.2015 |
Змагання |
«Козак класу» |
Породзинський Микола Петрович |
8 |
|
16. |
06.04.2015 |
Бесіда |
«Як досягти успіху» |
Куліш Лілія Іванівна |
11 |
|
Список членів методичного об'єднання
n\n |
Прізвище, ім’я по батькові |
Категорія |
Стаж як кл.кер. |
Клас |
Дата народження |
Проблема над якою працює класний керівник |
1 |
Котовський Євгеній Анатолійович |
І
|
9
|
5
|
25.01. |
Виховувати відповідальне ставлення до життя, своїх громадських доручень |
2 |
Думяк Вікторія Володимирівна |
Спеціаліст
|
1
|
6-А
|
16.10. |
Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції |
3 |
Васеленко Вікторія Василівна |
Спеціаліст
|
1
|
6-Б
|
27.04. |
Виховати емоційно-здорову,морально духовну особистість;надати можливість розвитку, саморозвитку особистості, сприяти пошуку своєї індивідуальності, допомогти дитині йти до самоактуалізації |
4 |
Жилавий Михайло Михайлович |
II
|
8
|
7
|
20.11. |
Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості,розвитку духовного, національно-патріотичного,інтелектуального та фізичного потенціалу учня |
5 |
Породзинський Микола Петрович |
Вища категорія, Старший вчитель
|
18 |
8 |
04.08. |
Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня |
6 |
Жилава Ганна Станіславівна |
І
|
13
|
9
|
30.04. |
Створення умов для формування соціально-активної особистості громадянина й патріота, що володіє почуттям національної гордості, цивільного достоїнства, любові до Батьківщини, готовністю відстоювати її інтереси. |
7 |
Думяк Лариса Миколаївна |
Вища категорія, Старший вчитель
|
9
|
10
|
25.08. |
Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції |
8 |
Куліш Лілія Іванівна |
Вища категорія, Старший вчитель
|
11
|
11
|
01.10. |
Формування життєвої компетентності особистості для самореалізації в соціумі шляхом колективної діяльності |
ШКОЛА МОЛОДОГО КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ВЕРЕСЕНЬ
1. Методичні рекомендації щодо планування роботи класного керівника.
2. Планування виховної роботи з класним колективом.
ЖОВТЕНЬ
1. Психолого- педагогічна компетентність класного керівника.
2. Оформлення класних куточків, літописів.
3. Про порядок проведення навчальних екскурсій .
ЛИСТОПАД
1.Організація роботи класного керівника з учителями з профілактики відхилень у
поведінці учнів. Мистецтво робити зауваження
2.Взаємодія класного керівника з батьками класу.
3.Організація роботи класного керівника з учителями з профілактики відхилень у
поведінці учнів.
ГРУДЕНЬ
1. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв’язання
пропонованої проблемної ситуаціїї .
2. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб.
3. Методи виховання молодших школярів.
Основні напрями завдання і орієнтовні форми.
СІЧЕНЬ
1. Самоаналіз виховної діяльності
2. Робота класного керівника з активом класу.
3. План – циклограма виховної роботи.
ЛЮТИЙ
1. Система роботи класного керівника в сучасній школі.
2. Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів.
3. Методика підготовки та проведення класних виховних заходів.
БЕРЕЗЕНЬ
1. Виховання: взаємодія з родиною школяра .
2. Нові форми групової роботи з дітьми. КТС.
2. Модель діяльності класного керівника.
КВІТЕНЬ
1. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та
зміцнення їхнього здоров’я.
2. Використання новітніх технологій у виховній роботі.
ТРАВЕНЬ
1. Гуманізація навчально-виховного процесу як засіб утвердження гармонійних
особистісних стосунків між учнями.
2.Творча програма класного керівника .
РОБОТА З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ - ПОЧАТКІВЦЯМИ
- Проводити інструктивні наради – консультації з класними керівниками – початківцями.
- Закріпити за молодими педагогами вчителів – наставників.
- Розробити перспективні плани самоосвіти з реалізації науково – методичної проблемної теми.
- Забезпечити взаємовідвідування колективних творчих справ, годин спілкування, батьківських зборів з досвідченими класними керівниками.
- Провести бесіди – консультації зі шкільним психологом з проблем анкетування, діагностики, психолого – педагогічних спостережень та написання характеристики вихованців.
- Заслухати звіти « Мої перші педагогічні знахідки»
- Здійснити діагностику та відстеження готовності молодих учителів до здійснення інноваційної діяльності.
ПЛАН НАВЧАННЯ З МОЛОДИМИ КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ
№ |
Заплановані заходи |
Термін |
1. |
Лекція : « Система планування виховної роботи» Обмін досвідом: « Планування виховної роботи з класним колективом» Практикум : « Складання плану виховної роботи на I семестр». |
вересень |
2. |
Бесіда: « Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом» Практичні поради: « Аналіз і оцінювання результатів діяльності класу» Практикум « Відвідування та обговорення годин спілкування у 6-А класі» |
жовтень |
3 |
Практичні поради: « Вивчення особистості школярів» Практикум : « Конструювання години спілкування» Обмін досвідом : « Відвідування та обговорення годин спілкування у 6-Б класі» |
листопад |
4. |
Практичні поради психолога: « Вивчення структури міжособистісних взаємин у класі» Робота в шкільному методичному кабінеті: « Ознайомлення з науково – методичною літературою» |
грудень |
5. |
Практикум: « Складання плану виховної роботи на II семестр» Бесіда: « Організація та проведення на базі класу колективних творчих справ, класних годин». |
січень |
6. |
Бесіда: « організація учнівського самоврядування». |
лютий |
7. |
Практичні поради психолога : « Методика вивчення сім`ї, умови виховання дітей». Практичні поради: « Організація роботи з активом батьків» |
березень |
8. |
Бесіда: « Планування й організація роботи з батьками». Робота в шкільному методичному кабінеті: « ознайомлення з новинками педагогічної літератури» Ділова гра : « Досвід колеги, творче використання його в практичній діяльності» |
квітень |
9 |
Творчі звіти « Мої перші педагогічні знахідки» |
травень |