Проблема виховної роботи школи на 2019-2020 н. р. :
Соціалізація підростаючого покоління як соціально-педагогічна проблема.
Виховна мета:
Формування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо – естетичної, трудової та екологічної культури.
Основні завдання на 2019 – 2020 навчальний рік:
- Виховання патріотичних якостей особистості відповідно до моделі патріотичного виховання;
- Створення умов для глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності.
- Формування національної свідомості через виховання поваги до державної мови.
- Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та соціальних вимог.
5. Підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу.
6. Забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль.
7. Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом.
8. Розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху.
9. Оптимізація змісту і форм виховного процесу.
10. Збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості.
11. Попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість.
12. Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
13. Розвиток колективної творчої діяльності школярів
Основні напрями виховання сплановані відповідно до Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів ЗНЗ України», затвердженої наказом Міністерства освіти та науки України від 17.12.2011 № 1133, Концепції виховання дітей та молоді у національній системі виховання, Концепції громадянського виховання, Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ століття», Національної доктрини розвитку освіти, «Концепції превентивного виховання дітей і молоді». Основним документом щодо національно-патріотичного виховання є Стратегія національно-патріотичного виховання,затвердженаУказом Президента України від13.10.2015р.№589/2015 та « Методичних рекомендацій щодо НПВ у ЗОЗ» від16.07.2015р.№768 про НПВ у системі освіти.
Організаційні заходи
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Спланувати виховну роботу |
Вересень, січень |
ЗДВР, кл.кер. |
2 |
Спланувати роботу учнівського КМ, комісій учнівського самоврядування школи і класів відповідно до завдань і напрямів роботи школи, розподілити обов’язки, визначити терміни виконання |
Вересень |
ПО, УС, кл. кер. |
3 |
Скласти графік чергування учнів по школі (класі) |
Вересень |
ПО, кл.кер. |
4 |
Оформити журнали з ТБ. Вступний інструктаж з ТБ |
Вересень |
Кл. кер. |
5 |
Скласти графік проведення загальношкільних (класних) батьківських зборів та батьківського всеобучу. |
Вересень, січень |
ЗДВР, ПО, кл. кер. |
6 |
Провести метод. оперативку з педагогами-початківцями з питань оформлення шкільної документації класного керівника |
Вересень |
ЗДВР, кл. кер. |
7 |
Скласти соціальні паспорти класів, школи |
Вересень |
ЗДВР, ПО,кл. кер. |
8 |
Поновити списки з урахуванням вибулих і прибулих учнів, схильних до скоєння правопорушень. |
Вересень |
ЗДВР, ПО, кл. кер. |
9 |
Відвідувати учнів за місцем проживання. |
Вересень, жовтень, за потреби |
Кл. кер. |
10 |
Провести психолого-педагогічну діагностику Психологічний супровід 5-класників щодо адаптації |
Вересень |
Психолог, кл.керівники |